تبلیغات
اشکهای تنهایی یک تنها

اشکهای تنهایی یک تنها
یادت باشه نامرد نباشی

امروزه مگان و مزدا ۳ هر دو با طراحی اتاق جدید و سایر ادوات نسبت به مدل موجود در ایران عرضه می شوند . اما در هر دو مدل موجود در ایران و مدل روز می توان مگان را با چهره ای پر توان که حاکی از کیفیت بالای تولید است دید .

طراحی داخلی :

داخل نسبتا ً کلاسیک در مگان و اسپرتی در مزدا ۳ رقابت را به سلیقه شما می سپارد .

ایمنی :
مگان شما را در هر کجای خودرو که نشسته باشید محافظت می کند. قبل از هر چیز، تغییر شکل و جمع شدن چارچوب بدنه در زمان تصادم، کاملا برنامه ریزی شده است، قسمت اعظم فشار ناشی از تصادم در بدنه جذب شده وبدین ترتیب از آسیب به سرنشینان جلوگیری خواهد شد. سیستم محافظت رنو SRP ، به دنبال آن از همه سرنشینان محفاظت می کند. این سیستم به کیسه های هوای قابل تنظیم در جلوی خودرو و سیستم Dual Pretentioner در کمربندهای ایمنی جلو مجهز می باشد. مگان همچنین به کیسه های هوای جلو و جانبی، کیسه های هوای جلو و پرده ای و تنظیم کننده فشار در هر پنج صندلی مجهز است که حفاظت بی مانند را برای تمامی سرنشینان به ارمغان می آورند. مگان در مجموع به 6 کیسه هوا مجهز می باشد!
و بطور خلاصه مگان با 5 ستاره ایمنی در سطحی بالاتر از مزدا با 3.5 ستاره ایمنی می باشد .

ارگونومی :

ارگونومی مگان و مزدا ۳ رقابتی جدی با هم دارد و از ۱۰ امتیاز مزدا سه امتیاز ۹ و مگان ۸ را به خود اختصاص می دهد .

موتور :

موتور در مزدا سه با ۱۲ اسب نیروی بیشتر و استفاده از نو ین ترین متد های روز در طراحی موتور و خصوصا ً سوپاپ ها بر موتور مگان که خود موتوری بسیار مدرن است برتری دارد .


گیربکس :

گیربکس مزدا ۳ با ۴ سرعت با حداقل دی لی برخور دارست و گیربکس اتومات مگان از نوع تیپ ترویک که از پیشرفته ترین نوع دنده های اتوماتیک است استفاده شده و در این نوع هر دو برابرند .

فرمان :

EHPS : رنو مگان برای ایجاد پایداری و فرمان پذیری بهتر در سرعت های بالا از مکانیسم فرمان الکترو هیدرولیک استفاده کرده که بجای پمپ هیدرولیک که دائما ً در تمام شرایط فعال بوده و نیروئی از موتور را هدر می دهد و همچنین باعث ایجاد استهلاک بیشتر در قطعات مربوط می شود از الکترو موتور استفاده کرده بدین صورت که در سرعت های کم و تنها در زمان نیاز که همان زمان گردش فرمان است الکترو موتور متصل به مجوعه فرمان که با نیروی آلترناتور کار می کند فعال شده و در غیر نیاز فعالیتی ندارد ، این مکانیسم در سرعت های بالای ۱۲۰ کیلومتر کاملاً غیر فعال می شود ، وجود حس گر ها وضعیت حرکتی خودرو را از حیث سرعت یا گشتاوری که از گردش فرمان بدست راننده ایجاد می شود به ECU مربوطه انتقال داده و فرمان مناسب شرایط از ECU منجربه فعال شدن الکترو هیدرولیک در شرایط مختلف می شود . این سختی در فرمان در سرعت های بالا باعث انتقال صحیح اطلاعات مسیر حرکت از فرمان به راننده و پاسخ با حساسیت بالا از راننده به مجموعه فرمان است که در این میان هیچ نیروی محار نشده ای در مجموعه فرمان وجود ندارد ، در مدل های کامل تر این نوع فرمان ها ، مکانیسم محدود کننده میزان دور فرمان نیز موجودست که مگان فاقد آنست . این مکانیسم برتری محض فرمان در مگان بر مزدا ۳ می باشد .

ترمز :

با توجه به ترمز نسبتا ً قدرتمند مزدا ۳ ، مگان با داشتن ترمز اضطراری EBA و بهره وری از متد های رنوی فرانسه و طراحی برمبوی ایتالیا که از ابر ترمز های دنیا هستند مگان ترمزی کاملا ً برتر از مزدا ۳ دارد .

سیستم های پایداری :

هر دو خودرو فاقد سیستم های پایداری می باشند .

 


[ چهارشنبه 15 شهریور 1391 ] [ 11:28 ق.ظ ] [ Ali Bazrkar ] [ نظرات ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

خسته ام ...! خسته نبودنت ...! خسته از روزهایی که بی تو شب میشود و شبهایی که باز هم بی تو میگذرد تا که طلوعی و غروبی دیگر بیایند و باز هم گذر زمانها که بی تو میگذرد ...! میگذرد ...! میگذرد و باز هم میگذرد.
نویسندگان
آخرین مطالب
لیست آخرین مطالب
نظر سنجی
از چه طریق با وب من آشنا شدین؟




آمار سایت
بازدیدهای امروز : نفر
بازدیدهای دیروز : نفر
كل بازدیدها : نفر
بازدید این ماه : نفر
بازدید ماه قبل : نفر
تعداد نویسندگان : عدد
كل مطالب : عدد
آخرین بروز رسانی :
امکانات وب
« ارسال برای دوستان »
نام شما :
ایمیل شما :
نام دوست شما:
ایمیل دوست شما:

Powered by ParsTools
تبادل لینک و نمایش پیج رنک
مشاهده جدول کامل لیگ برتر ایران

كد موسیقی برای وبلاگ

چاپ این صفحه

آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس

این صفحه را به اشتراک بگذارید
قالب بلاگفا حافظ پارس خودرو

javahermarket

// setTimeout(function () { // GetMihanBlogShowAds(); // }, 1000);